رژیم صهیونیستی اینروزها از شدت عصبانیت بر سر اینکه ایران و گروه 5+1 بر سر موضوع هسته ای بـه توافقاتی دست  یـافته اند شروع بـه اقداماتی کرده هست که مانع از انجام این توافق و به سرانجام رسیدن بحث هسته ای ایران شود! درون این رابطه پیش تر هم مطلبی نوشته بودیم کـه این اقدامات علیـه مردم ایران از رژیمـی همچون اسراییل خیلی دور از انتظار نبود و شاید حتی کمـی خام خیـالی مـیبود اگر فکر مـیکردیم کـه رژیم صهیونیستی اقدامـی نخواهد کرد و از لابی خود درون امریکا و دیگر کشورها جهت مانع تراشی و سنگ اندازی درون این خصوص استفاده نکند! اما براستی صحبتها و شیوه کاری  بنیـامـین نتانیـاهو عینا مانند مسعود رجوی هست و پنداری این دو نفر به منظور انجام اقداماتشان علیـه مردم ایران درون کنار هم و با هم م مـیکنند! بعد از صحبتهای رییس جمـهور امریکا درون سازمان ملل و اینکه راه حل سیـاسی موضوع هسته ای ایران را باز دانست و گفت: برداشت خود از بار کج به منزل نمیرسد بایستی مذاکرات درون دولت جدید ایران بسرعت از سر گرفته شود رژیم صهیونیستی از نفوذ خود درون کنگره امریکا استفاده نمود و با تحت فشار قرار دولت امریکا درون عدم تصویب بالا بردن سقف بدهی دولت باعث تعطیلی دولت امریکا بمدت 2 هفته شدند. برداشت خود از بار کج به منزل نمیرسد کـه این تعطیلی ضربه سختی بر پیکره اقتصادی کشوری همچون امریکا خواهد بود.  چرا کـه بر همگان واضح هست که عناصر اسراییلی جمـهوریخواه و جنگ طلب درون کنگره از قدرت قابل توجهی برخوردارند!  این داستان که تا حدی به منظور دولت امریکا جدی شد کـه اوباما ناچار شد موضع گیری سخت تری علیـه ایران داشته باشد و بدنبالش جان کری وزیر امور خارجه هم صحبتهایی اینچنینی را تکرار کرد! این تاکتیک دقیقا مانند شیوه ای هست که مسعود رجوی از سالیـان پیش بعنوان آخرین تیر ترکش دل بـه آن خوش کرده هست و مـیخواهد با تهییج جامعه جهانی علیـه ایران و با خطرناک نشان موضوع هسته ای ایران  فضا را طوری نشان دهد کـه ایران یک خطر جدی به منظور جهان هست واگر مسلح بـه بمب اتم شود دیگر نـه تنـها امریکا جایی درمنطقه ندارد بلکه اسراییل هم حتما کاسه و کوزه اش را جمع کند و برود! درون مـیان کشورهای منطقه تنـها کشوری کـه یـارای مقابله و قدرت نمایی جدی علیـه اسراییل دارد هم ایران هست پس منطقا تنـها کشوری هم کـه مـیشود روی آن کار کرد کـه دست بـه اقدام نظامـی علیـه ایران بزند اسراییل است. برداشت خود از بار کج به منزل نمیرسد لذا بی شک مسعود رجوی کـه کلا انسانی هست که نان را بـه نرخ روز مـیخورد اینبار با غش بـه سمت آقای نتانیـاهو سعی براین دارد کـه بهر شیوه ای مانع از انجام توافق و ایجاد دوستی بین ایران و غرب و خصوص ایران و امریکا شود! و در این مـیان روی نتانیـاهو کار مـیکند! چرا کـه رجوی بخوبی مـیداند کـه اگر توافق و دوستی مـیان ایران و امریکا بر قرار شود دیگر جنگی صورت نخواهد گرفت و دیگر آبی گل آلود نمـیشود کـه او بتواند از آن ماهی بگیرد! بعد تمام تلاشش را مـیکند کـه این کار محقق نشود!
پیش تر هم عرض کرده بودیم کـه مواضع رجوی و نتانیـاهو عینا مثل هم هست و پنداری درون اینکه چطور موضعگیری کنند با هم م مـیکنند اما اینکه رجوی کـه اسم خود را مجاهد خلق مـیگذارد که تا کجا درون رذالت و فرو مایگی فرو رفته هست حقیقتا جای تعجب دارد! اینکه نتانیـاهو هر اقدامـی علیـه ایران کند قابل فهم هست . مـیترسد! از کشور پهناوری مانند ایران با این همـه منابع طبیعی و خدا دادی و این ملت بزرگ و قدرت نظامـی ایران مـیترسد و واضح هست که دوست ندارد ایران قدرت بیشتری بگیرد اما اینکه رجوی با چه منطقی ادامـه بقاء خود را درون خوش خدمتی بـه رژیم منفوری مانند اسراییل مـی بیند جای تفکر بیشتری دارد! البته بـه کارنامـه سراسر خیـانت و مزدوری فرقه تروریستی رجوی کـه نگاه کنیم همـین را مشاهده خواهیم کرد. او سالیـان سال به منظور صدام کـه دشمن قسم خورده مردم ایران بود مزودری کرد و اطلاعات بکلی سری ایران را درون اختیـار صدام قرار مـیداد بعد از سرنگونی صدام جفت پا بـه آغوش گرم امریکا پرید و بعد از اینکه امریکاییـها از عراق رفتند تنـها متحد استراتژیک خود را اسراییل دید!
بعنوانی کـه نزدیک بـه دو دهه از عمرم را درون سازمان مجاهدین گذرانده ام از مجموعه شواهد و نکاتی کـه مشاهده مـیکنم این بـه ذهنم مـیزند کـه آقای رجوی به منظور در امان ماندن و برای فرار از دست عراقی هایی کـه تشنـه خون او هستند چرا کـه رجوی دو دهه درون این کشور هر کاری کـه خواست کرد و مزدش را از دوست پیشینش صدام گرفت بـه اسراییل گریخته هست و با مشاوره بـه اسراییلی ها باب جدیدی از مزدوری و خیـانت را باز کرده است! اما آقای رجوی هرجا هستی بالاخره زمان خواهد گذشت و رو سیـاهی مثل همـیشـه بـه ذغال خواهد ماند ! بار تو کج هست و هرگز بـه منزل نخواهد رسید. چه عراق باشی چه اسراییل!
مراد
 

، برداشت خود از بار کج به منزل نمیرسد




[بار کج بـه منزل نمـیرسد! - انجمن نجات برداشت خود از بار کج به منزل نمیرسد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 25 Jul 2018 14:58:00 +0000